.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محروميت مردم نكا از سواحل دريا

فرماندار نكا گفت: مردم نكا از سواحل 4 هزار و 300 متري اين شهرستان سهمي ندارند.

رضا آزادي در نشست شوراي آزادسازي سواحل بيان داشت: شهرستان حدود 200 هزار نفري نكا با 4 هزار و 300 متر ساحل در خزر فاقد جاده دسترسي است.
وي با بيان اينكه ارتش، شركت نفت، نيروگاه و شيلات سواحل دريا را در اختيار دارند، گفت: بيشترين سواحل خزر در نكا در اختيار يك ارگان نظامي است كه علاوه بر اينكه حريم 60 متري را آزاد نكرده است از ورود عموم در مناطق تفريحي خود نيز جلوگيري مي‌كند.
فرماندار رامسر نيز در اين جلسه با بيان اينكه 24 نقطه براي عقب‌نشيني حريم 60 متري ساحل در اين منطقه شناسايي شده است، گفت: از 18 كيلومتر سواحل درياي خرر، شش درصد آن در اختيار نهادهاي دولتي قرار دارد.
عبدالصمد صفرنژاد افزود: 78 درصد آزادسازي سواحل خزر در رامسر با همكاري همه نهادها صورت گرفته است كه براي آزادسازي كامل منتظر همكاري صاحبان مجتمع توريستي كتالم هستيم.
وي ادامه داد: به رغم اينكه سازهاي اين مجتمع كه در حريم 60 متري بنا شده بود را تخريب كرده‌ايم اما اين افراد با نفوذي كه داشته‌اند از فرماندار و رئيس منابع طبيعي رامسر شكايت كرده‌اند به ‌طوري كه ما را مجبور به بازسازي سازه‌هاي تخريب شده كرده‌اند.
صفرنژاد با بيان اينكه همه متصرفان حريم 60 متري سواحل درياي خزر در رامسر سند مالكيت دارند، گفت: فرمانداري و ديگر نهادهاي مرتبط از اين گروه آسايش ندارند.
استاندار مازندران نيز سواحل درياي مازندران را عامل توسعه صنعت گردشگري و صيد و صيادي در مازندران دانست و گفت: وحدت رويه در آزاد‌سازي و ساماندهي سواحل خزر براي اينكه مورد استفاده عموم قرار بگيرد يك امر ضروري است.
سيد‌علي اكبر طاهايي گفت: اگر سرمايه‌گذاري در سواحل درياي مازندران با هدف استفاده و منفعت عموم انجام شود نبايد مانع شويم و نهادهاي دولتي از جمله محيط زيست و آب منطقه‌اي نيز فقط بر اساس قانون بايد با موضوع برخورد كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 1 شهريور 1389
اقای حمشیدی و اقای مقیمی پاسخگو باشند.
نا شناس 1 شهريور 1389
همش آزار و اذیت بندگان خدا .آخه این این بدبختها چیکار به شما دارن ، فقط یه تیکه از ساحل وگرفتند برای رضای خدا !!!!شما کار دیگه ای ندارین ؟
Hari 19 دي 1391
Boy that raelly helps me the heck out.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.